Πληρωμές

Αποστολή

Επιστροφές

Τρόποι πληρωμής

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, το www.simoun.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

Με κατάθεση μετρητών σε τράπεζα ή μέσω web banking.
Πληρώνετε με μετρητά την αξία της παραγγελίας σας, σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε. Στην αιτιολογία της κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφεται τον κωδικό παραγγελίας.

Τράπεζα Εθνική
Αρ. λογαριασμού: 14840146691

IBAN:GR0301101480000014840146691
Δικαιούχος: ΧΟΡΕΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

. Με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα, όπου επιβαρύνεστε με το κόστος των 2.50€. Η αντικαταβολή ισχύει μόνο εντός Ελλάδος.

. Με PayPal.

Εφόσον δεν πραγματοποιήσετε την κατάθεση των χρημάτων εντός 10 ημερών, τότε αυτόματα η παραγγελία σας ακυρώνεται.

Επίσης στο www.simoun.gr σας δίνεται η δυνατότητα να διαλέξετε αν η πληρωμή σας θα γίνει με απόδειξη λιανικής πώλησης ή με τιμολόγιο. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες. 

Έξοδα αποστολής

Ελλάδα
. Οι παραδόσεις των προϊόντων στην Ελλάδα γίνονται μέσω της εταιρείας courier Speedex.
. Ο χρόνος παράδοσής τους είναι 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες . Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτοι προορισμοί (ορίζονται από την εταιρία ACS Courier), όπου ενδέχεται να χρειαστούν 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες επιπλέον.
. Tο κόστος αποστολής ανέρχεται στα 3.00€ για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδος.

Εκτός Ελλάδος
. Οι παραδόσεις των προϊόντων εκτός Ελλάδος γίνονται μέσω των ΕΛΤΑ με συστημένο δέμα.
. Ο χρόνος παράδοσής τους είναι 3 έως 9 εργάσιμες ημέρες, αναλόγως τη ΖΩΝΗ που βρίσκεται η χώρα (σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ).
. Tο κόστος αποστολής ανέρχεται στα 10€ ανεξαρτήτως χώρας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
• Το προϊόν είναι σε έλλειψη.
• Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
• Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Ακύρωση / Επιστροφή παραγγελίας 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας Ν. Χ. Χορέβας – Simoun πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, με κακή συσκευασία κ.λ.π. Διευκρινίζεται ότι το www.simoun.gr δεν ευθύνεται για προϊόντα κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά. Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν ανεξαρτήτως λόγου, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης. Διευκρινίζεται ότι το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, κ.ο.κ.). Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε το www.simoun.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.

ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1. Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας μέσω του site και για κάποιο λόγο αλλάξατε γνώμη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν γίνει η αποστολή της παραγγελίας με mail στο info@simoun.gr προκειμένου να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία χρέωση για τον πελάτη.
  2. Σε περίπτωση που έχει αποσταλεί από εμάς ή το έχετε πάρει στα χέρια σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα, στο 210 9718049 ή στο info@simoun.gr προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Μετά από συνεννόηση μαζί μας και εάν ο λόγος επιστροφής του προϊόντος οφείλεται σε σφάλμα δικό μας, αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία χρέωση για τον πελάτη. Σε κάθε άλλη περίπτωση αναλαμβάνετε με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε με τον τρόπο με τον οποίο το παραλάβατε (συστημένο ή courier) στην έδρα της επιχείρησης που βρίσκεται στην Αθήνα, επί της οδού Αιγέως, αριθ. 23, με Τ.Κ. 16344. Στην τελευταία περίπτωση επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα ή τα έξοδα αντικαταβολής.

Πελάτες οι οποίοι δεν παραλαμβάνουν προϊόντα τα οποία έχουν παραγγείλει, έχουν αποσταλεί με courier και έχουν επιστραφεί, δεν μπορούν να παραγγείλουν ξανά από το www.simoun.gr παρά μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του www.simoun.gr συν τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της πρώτης αποστολής.

X